HTML

szexxxtörténetek

A blogot azért hoztam létre, hogy leírjam benne a az élményeimet és a vágyaimat, hogy az olvasóimnak pár erotikus percet szerezzek vele.

Friss topikok

  • eszterhazy: Nagyon irigylem a párod :)) ha lecserélnéd khmmm szólj :)) (2011.12.01. 13:43) popószex a jacuzziban
  • eszterhazy: nem tudom ki vagy aki ezt írtad elbűvölő ez a mérhetetlen erotikus túlfűtött vágy minden odaadnám ... (2011.12.01. 12:37) Maszti az erkélyen

Archívum

popószex a jacuzziban

Cyddie 2011.11.02. 14:50

….Már a szobában éreztem, hogy jól esne egy ki szexparty . Átöltöztünk, és lementünk a wellness részlegbe. Kettő medence, kettő szauna, egy jacuzzi. Persze, hogy az utóbbit választottuk.  A víz meleg volt, a medence fala kellemesen csúszós. Beindítottuk a pezsgést. Erős vízsugár kényeztette a hátamat, és a puncimat… nem éreztem még ilyet! Megpróbáltam úgy helyezkedni, hogy gyönyörömet fokozzam.  A bugyikámat észrevétlenül félrehúztam… úh, azaz a bizsergető érzés…         A vízsugár olyan ütemben és olyan erővel hatolt a puncimhoz, mintha egy kőkemény farok izgatott volna alulról. Rögtön benedvesedtem. Barátom eközben csak hátrahajtott fejjel élvezte a csobogást.  Ez még jobban felizgatott, nem maszturbáltam még mellette úgy, hogy nem figyelt volna rám. Ujjaimmal gyengéden elkezdtem izgatni a csiklómat. Annyira jó volt a kettő együtt, hogy nagyon hamar el tudtam volna élvezni, de még húzni akartam. Odacsusszantam a kedvesemhez, szenvedélyesen megcsókoltam, és a kezét a puncimhoz tettem. Csodálkozva, és huncutul nézett rám. Lehúztam a nadrágját, és elkezdtem mozogni a farkán, miközben a csókolózást folytattuk. Az egyik ujját a fenekembe helyezte, amitől orgazmus közeli állapotba kerültem ismét. Nem tudtam fékezni magamat, a már kemény farkát a számba tettem, és elkezdtem ki-behúzogatni… ő halkan nyögdécselt, és egyre erősebben ujjazta a fenekemet.  Ült a medencében, én feltettem a két lábam a medence szélére, a fenekemet az arcához nyomtam, hogy ki tudjon nyalni, és közben egyre mélyebbre nyomtam a farkát a számba. Éreztem, ahogy torkomon le-és felcsúszik, kicsit öklendeztem, de ettől élvezte annyira. Kivettem a farkát számból, és csak a felső, érzékenyebb részt csúsztattam be a számba. Éreztem rajta, hogy majd szétdurran… a heréi picikék lettek, és a farka kőkemény. Ezt imádom a legjobban! Alig fért be a számba… nagyon finoman nyalogattam, hogy még ne élvezzen el, de ezzel magamat izgattam fel nagyon. Többször el kellett kapnom a nyelvétől a csiklómat, mert nem bírtam már sokáig. Kicsúszott alólam, megfordított, majd belevágta a kőkemény péniszét a tocsogó puncimba. Felnyögtem hangosan. Két keze a fenekemet szorította, és paskolgatta.  Erős lökésekkel baszott, és ismét behelyezte az ujját a fenekembe. Mintha kettő pasival lettem volna… isteni érzés volt!  Nagyon élveztem! Mindketten halkan sóhajtoztunk, nehogy meghallják, pedig közben arra tudtam csak gondolni, hogy valamelyik szobából minket néznek, és ránk szeretkeznek. Kérleltem, hogy tegye a farkát a egy lyukkal feljebb. Péniszét kivette, csapkodta vele a fenekemet, majd betolta a fenéklyukamba! Egyszerre volt fájdalmas, és leírhatatlanul jó érzés… Miközben szenvedélyesen kefélt, a melleimet szorította, és húzott oda magához, hogy a nyakamba haraphasson.  Tudja, hogy ez repíthet a mennyekbe… Csókolgatott, és suttogta a fülembe, hogy élezzek egy hatalmasat. Ekkorra már nagyon fel voltam izgulva. Az erős, határozott lökésektől, és a csiklómat ingerlő vízsugártól hatalmas orgazmuson lett. Párom megfordított, a szemembe nézett, és beleélvezett a számba.  

Még mindig nedves leszek, amikor eszembe jut ez a gyönyörű 20 perc….

Címkék: szopás maszturbálás popószex élvezés szájba

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szexxxtortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr673347908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eszterhazy 2011.12.01. 13:43:19

Nagyon irigylem a párod :)) ha lecserélnéd khmmm szólj :))
süti beállítások módosítása