Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

szexxxtörténetek

A blogot azért hoztam létre, hogy leírjam benne a az élményeimet és a vágyaimat, hogy az olvasóimnak pár erotikus percet szerezzek vele.

Friss topikok

  • eszterhazy: Nagyon irigylem a párod :)) ha lecserélnéd khmmm szólj :)) (2011.12.01. 13:43) popószex a jacuzziban
  • eszterhazy: nem tudom ki vagy aki ezt írtad elbűvölő ez a mérhetetlen erotikus túlfűtött vágy minden odaadnám ... (2011.12.01. 12:37) Maszti az erkélyen

Archívum

Szex hármasban

Cyddie 2011.11.03. 11:30

…Egy szép nyári nap volt, amikor az egyik nagyon jó barátnőm átjött meglátogatni.  Fehér színű miniszoknya volt rajta, és fehér nyakba akasztós felső, melltartó nélkül. Már a látványtól elállt a szavam. Ajándékba kaptam egy nagyon finom francia italt, ami muszáj volt megkóstolnunk… csak úgy itatta magát. Gondolom, nem kell ecsetelnem, hogy a nagy nyári melegben elég hamar a fejünkbe szállt.  Gyorsan átszaladtam a mellettünk levő szobába a ventilátorért, hogy kibírjuk azt a hőséget.  A leányzó odaállt elé, és ledobta az összes ruháját, csak a fehér csipkés bugyi volt rajta… én ott ültem az ágyon, kezemben az innivalómmal, és csak a fenekét, meg a gyönyörű kis mellét tudtam nézni.  Odahívott magához, átölelt, és lassan kezdte lehúzni rólam a rövidnadrágomat… én csak álltam meredten, és nem tudtam, hogy szabad-e utat engednem a vágyaimnak… Amire feleszméltem, rajtam is csak a bugyim volt… ismét megölelt, és összeért a mellünk… felizgultam nagyon! Megkívántam a gyerekkori barátnőmet, amit nem lett volna szabad megtennem. Megszorítottam finoman a fenekét, és így ő is az enyémet. Fülembe súgta, hogy mennyire akar engem, és hogy ki szeretne nyalni… mindez idő alatt az ujja már a bugyimban volt, és izgatta a csiklómat. Tudtam, hogy ez csak az alkohol miatt történik meg, és az agyam azt sugallta, hogy abba kellene hagynom, mert a párom nemsokára jön haza. DE egyszerűen nem bírtam nemet mondani.  Lelöktem finoman az ágyra, és rávetettem magamat a melleire. Nem volt nagy melle,-75/B-, de gyönyörű, és kívánatos volt. Nyalogattam és szopogattam a bimbóit, ő közben ujjazott, és egyre nedvesebb lett a nyögéseimtől. Végigcsókoltam a hasát, majd a fogammal lehúztam a bugyit róla. Széthúztam a punciját, és lenyaltam róla a nedvet. Nem csináltam még sosem ilyet, de nagyon jó érzés volt a punciját nyaldosni. Nagyon belemerültünk az egymás szeretgetésébe, amikor az ajtóból ennyit hallottam: „Bazd meg! „  .A párom jött haza, aki nem hitt a szemének. Nem tudta, hogy vonzódom a lányokhoz is.  Odarohantam hozzá, és rögtön a farkához tette a kezemet. Kőkemény volt. Utasított, hogy vegyem a számba. –Szeretem, amikor keményen beszél velem-. Lehúztam a sliccét, letérdeltem elé, kivettem a merev farkát, és szopni kezdtem.  Ő közben csak Bettit nézte, ahogy maszturbál az ágyunkban. Odamentünk hozzá, kutyapózba tett, a fejemet a barátnőm, puncijához nyomta, ő pedig a farkát az én puncimba vágta be, de nagyon keményen! Olyan intenzitással baszott, mint még soha. Nagyon élveztem!  Én nyaltam és ujjaztam, Ádám engem kefélt, és szokásosan a fenekemet ujjazta, Betti meg csak élvezte. Párom mondta mindig az utasításokat, hogy mit és hogyan csináljunk. Szerencsére ebben mindhárman partnerek voltunk. Hol engem baszott, hol Bettit. Egy fél óra kőkemény szex után kivette a barátnőm fenekéből a farkát, odahúzta mindkettőnk fejét, és mi úgy csókolóztunk, hogy közben Ádám farkát szoptuk, és egymás csiklóját izgattuk. Kétségbeesetten néztem Bettire, hogy nem bírom sokáig, hagyja kicsit abba. Erre az volt a válasz, hogy ő is mindjárt elélvez, és legyen egyszerre orgazmusunk. Ez a mondat olyan hatással volt ránk, hogy mindketten egyszerre élveztünk egy nagyot, miközben Ádi farkát nyalogattunk két oldalról. Ő összetette a fejünket, kérte, csak rá nézzünk, és 2másodperc múlva ráverte az ondóját az arcunkra.  Bettivel csókolóztunk még egy hatalmasat utána, lenyaltuk párom farkát, és eldőltünk hárman az ágyra.

Azóta sem fordult elő velem, hogy lánnyal lettem volna, de sokat maszturbálok erre a gondolatra.

Facebookon itt csatlakozhattok: http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100003100316581

Címkék: szex szopás nyal fenék élvezés arcra lány lánnyal

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexxxtortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr703350101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása