HTML

szexxxtörténetek

A blogot azért hoztam létre, hogy leírjam benne a az élményeimet és a vágyaimat, hogy az olvasóimnak pár erotikus percet szerezzek vele.

Friss topikok

  • eszterhazy: Nagyon irigylem a párod :)) ha lecserélnéd khmmm szólj :)) (2011.12.01. 13:43) popószex a jacuzziban
  • eszterhazy: nem tudom ki vagy aki ezt írtad elbűvölő ez a mérhetetlen erotikus túlfűtött vágy minden odaadnám ... (2011.12.01. 12:37) Maszti az erkélyen

Archívum

Maszti az erkélyen

Cyddie 2011.11.07. 14:34

Nyáron az egyik szép napos hétvégén volt egy kis szabad pár órám, amikor elhatároztam, hogy kényeztetem magam egy kicsit. Kiültem a vibrátorommal az erkélyre, ahová eléggé be lehetett látni az utcáról is, és a szemközti házból is.  Egy fiatal srác lakott velünk szemben, pont egy emelettel feljebb, akivel meglehetősen tetszettünk egymásnak. Tudtam, hogy otthon van, és megvártam, amíg kijön a teraszra ő is cigizni…

Állandóan az járt a fejemben, hogy ez mennyire rossz, amit csinálok. Nyilvánosan maszturbálni készülök… de nagyon tetszett a gondolat. Simogattam a melleimet az egyik kezemmel, a picit benyálaztam, és elkezdtem játszadozni a csiklómmal... nagyon gyorsan belemelegedtem, mindig csak arra tudtam gondolni, hogy bárki megláthat, és hogy ez az látvány mit hozhat ki belőle. Egy szép szőke fiatal leányzó a szeme láttára maszturbál az erkélyen…hm… nagyon benedvesedtem! Folyamatosan a mellemet markolásztam egyre erősebben, amikor láttam, hogy Gergő éknél húzódik el a függöny, és már kint is volt. Picit megrémültem, de magabiztosan a számhoz emeltem a vibrátort, és szopogatni kezdtem. Nem hitt a szemének, amikor meglátott.  Bíztam benne, hogy nem fog bemenni… Ott állt zavartan, kicsi mosoly látszódott az arcán, és csak nézett tovább. Felálltam, és feltettem az egyik lábamat a székre, hogy láthassa az egész testemet… végigsimítottam magam, majd a vibrátort bedugtam a nedves puncimba.  Gergő persze onnan fentről mindent teljesen jól látott. Egyre gyorsabban és erősebben csináltam. A srác odaállt a üvegek közötti lyukhoz, majd kivette az álló farkát a rövidnadrágjából, benyálazta a kezét, és elkezdte finoman húzogatni. A szája enyhén nyitva volt, lehetett látni, hogy milyen gyorsan veszi a levegőt, és mekkorákat nyel.  Nagyon jó érzés volt ezt csinálni előtte, és borzasztóan kívántam, hogy jól megdugjon. Továbbra is folytattam a játékot a vibrátorommal, a másik kezemmel pedig a csiklómat izgattam. Gergő mutatta, hogy forduljak meg, és mutassam neki fenekemet. Így is tettem. Megfordultam, és elkezdtem ujjazni a fenekemet.  A vibrátort lassan áthelyeztem, és finoman ki-be húzogattam, és közben a szomszéd fiúkát néztem, hogy mi a reakció. Mutattam neki, hogy ne hagyja abba a farkának a húzogatását, csinálja gyorsabban, miközben én is játszottam a csiklómmal. Gergő nem bírta sokáig, az üvegre verte rá az ondóját, miközben a fenekemet nézte. Megfordultam, leültem, és élveztem nagyot az arca és a farka látványára.

Címkék: maszturbálás nyilvános anál szomszéd vibrátor csikló élvezés

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szexxxtortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr763361056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eszterhazy 2011.12.01. 12:37:55

nem tudom ki vagy aki ezt írtad elbűvölő ez a mérhetetlen erotikus túlfűtött vágy minden odaadnám ha megismerhetnélek :)
süti beállítások módosítása